.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خط ریلی رشت - مازندران اجرا می شود
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه خط ریلی رشت به مازندران اجرا می‌شود اظهار کرد: هدف مشترک مجلس و دولت عملیاتی کردن پروژه‌های نیمه کاره است.

به گزارش شمال نیوز، شمس الله شریعت نژاد صبح شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۷۱ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم گفت: هدف مشترک دولت و مجلس عملیاتی کردن پروژه‌ها بوده که با اولویت بندی انجام می‌شود.

وی فرودگاه رامسر را کلید بسیاری از مشکلات شهر توریستی و شریعت اقتصادی منطقه عنوان کرد و افزود: آزاد سازی باند جدید فرودگاه و رفع موانع جزء اولویت‌های اصلی بوده و طی مکاتبات با وزیر راه و شهرسازی، محمد اسلامی باند جدید فرودگاه عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زباله به عنوان معضل اصلی شهرهای شمالی بوده و شهرداریها نسبت به آموزش و فرهنگ سازی در تفکیک زباله از مبدأ کوشا باشند و پیگیر احداث و راه اندازی دستگاه بازیافت زباله به صورت مشترک در غرب مازندران هستیم.

وی با تاکید بر لایروبی رودخانه‌ها جهت پیشگیری از خرابی‌ها و خسارات جبران ناپذیر در سیل گفت: در زمان استانداران گذشته و جدید پیگیر حل مشکل آبگرفتگی و لایروبی رودخانه‌ها بودم تا سبب کاهش خسارات شود ولی در سیل اخیر میزان بارش باران بیش از حد بود که سبب خسارات زیادی شد.

شریعت نژاد گفت: آزاد راه تهران شمال تا پایان مهر ۹۸ عملیاتی می‌شود و خط ریلی رشت به مازندران در حوزه ترانزیت از اولویت‌های دولت است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: چالش‌های حوزه فرهنگ و ارشاد و موازی کاریها سبب تنزل جایگاه مدیریتی در این بخش شده که نیاز به نیرو سازی دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.